Het beste van online marketing en makelaardij bij elkaar brengen: met die visie startte Perrie Voorbach in april 2018 Voorbach Makelaardij.
Zijn moderne en verfrissende kijk op de makelaardij van nu werd gevormd tijdens een studie marketing aan de Hogeschool voor Economische Studies in Amsterdam, gevolgd door jaren van werkervaring als marketeer en als makelaar bij meerdere gerenommeerde makelaarskantoren in Amsterdam en Amersfoort.
Al snel bleek de visie en werkwijze van Voorbach Makelaardij een zeer succesvolle. Het onderscheidende makelaarskantoor startte in de regio Amersfoort, maar werd al snel door alle windstreken van het land actief. De unieke verkoopstrategie ging letterlijk als een lopend vuurtje door het land én over het wereldwijde web. Want wie wil nu niet:
- uw woning tot 3x sneller verkopen
- tegen een 2,2 % gemiddeld hogere prijs
- met persoonlijk en servicegericht klantcontact, gewaardeerd met een 9,4
Niet alleen het aantal tevreden klanten groeide, ook het team van Voorbach Makelaardij werd de afgelopen jaren uitgebreid met specialisten met ieder hun eigen vakgebied en kwaliteiten.
Maar ondanks de fraaie verkoopresultaten en de groei van het team achter Voorbach Makelaardij blijft de makelaar van nu én morgen zoeken naar innovatie en nieuwe verkoopconcepten. Zo is Voorbach Makelaardij onderscheidend en zeer succesvol met het DuoKoop-concept, wat verkopers een substantieel grotere vijver aan geïnteresseerden biedt en dus een hogere verkoopprijs. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om uw huis aan ons te verkopen tegen een mooie prijs, super snelle betaling en geen gedoe met bezichtigingen en moeilijke onderhandelingen.
Vrijblijvende kennismaking
Graag vertel ik u persoonlijk over innovatieve en verfrissende werkwijze. Neem contact met mij op via perrie@voorbachmakelaardij.nl of 06 - 222 19 240. Tot snel!
Als telg van een makelaarsfamilie zit de makelaardij in mijn bloed. En door mijn ervaringen in de marketing- en salesbranche kan ik jou klantgericht helpen bij het kopen en verkopen van een woning. Zo ben ik altijd bereikbaar, ook via WhatsApp, en sta ik ook in het weekeinde voor je klaar voor al je vragen en wensen.
Voorbach Makelaardij is dé makelaar van nu én morgen. Wij zijn een modern makelaarskantoor, een tikkeltje eigenwijs omdat wij er niet voor terugdeinzen het op sommige vlakken anders te doen dan de traditionele makelaarskantoren.
Bij ons geen etalage van een duur pand waar uw woning uitgeprint tussen 60 andere huizen hangt, hopende op die paar mensen die er dagelijks langslopen. Voorbach Makelaardij lanceert liever een slimme online marketingcampagne, waarbij we uw huis presenteren op Funda en uw eigen .nl woningwebsite met schitterende (360 graden) foto's en video's.
In plaats van passief te wachten tot uw huis gevonden wordt, gaan wij er actief de markt mee op. Wij starten een slimme online marketingcampagne, waarbij uw woning via doelgroep gerichte advertenties uitlichten op social media als Facebook, Instagram en Twitter. Met de komst van de smartphone, tablet en computer is dat immers dagelijks de plek waar we urenlang vertoeven.
Door juist nadrukkelijk in te zetten op online marketing, bereiken we een doelgroep die uw woning via de traditionele weg wellicht nooit was opgevallen. Zo zorgen we voor meer geïnteresseerden in uw huis - dus meer vraag - met als resultaat een snellere verkoop tegen een hogere opbrengst.
Maar Voorbach Makelaardij doet meer. Wij zijn constant op zoek naar manieren om uw woning nog beter te kunnen verkopen, of de verkoop voor u nog zorgelozer te maken. Een prachtig voorbeeld daarvan is DuoKoop. Bij DuoKoop wordt alleen het huis door de koper gekocht, de grond verkoopt u gelijktijdig aan het pensioenfonds achter DuoKoop. Op die manier kunnen kopers vrijwel hun volledige hypotheekbudget spenderen aan uw woning, waardoor uw huis ook bereikbaar wordt voor een doelgroep voor wie deze bij de klassieke verkoop onbereikbaar zou zijn geweest. En ook hier geldt: hoe meer vraag, hoe hoger de opbrengst doorgaans. Op deze pagina leest u meer over DuoKoop.
Omdat veel mensen de verkoop van hun huis best spannend vinden, hebben we ook nagedacht hoe we u dit traject kunnen versimpelen. Dat doen we door u de mogelijkheid om uw woning of bedrijfspand aan ons te verkopen. Als u ons daarover benadert, komen wij binnen 7 dagen langs en geven wij tijdens die afspraak al aan of wij uw pand willen overnemen. Is dat het geval, dan komen wij zo spoedig mogelijk met een mooi bod. Gaat u met het bod akkoord? Dan zorgen wij dat u binnen 30 dagen het geld op uw rekening heeft. Zonder makelaarskosten, zonder gedoe met bezichtigingen en zonder onzekerheid over een mogelijk langdurig verkooptraject en de uiteindelijke opbrengst.
De tijd waarin een woning werd aangeboden met een bord in de tuin, een advertentie in de krant en tussen 80 andere woningen in de etalage van het makelaarskantoor ligt al geruime tijd achter ons. De koper van nu zoekt via Funda en wordt bereikt via social media. En juist daardoor zorgt de unieke verkoopstrategie van Voorbach Makelaardij, waarin online marketing centraal staat, voor zulke klinkende resultaten.
Vroeger gold in de marketing een klassieke verkoopformule, bestaande uit 4 P's: Plaats, Promotie, Prijs en Product. In de onderscheidende verkoopvisie van Voorbach Makelaardij gaan we nog steeds uit van 4 P's, maar dan: Positioneren, Presenteren, Publiceren en Promoten.
Positioneren
Bij het positioneren maken we samen met u een slimme en strategische markt- en verkoopanalyse. Wat is er uniek of bijzonder aan uw woning? Wat maakt deze aantrekkelijk voor de beoogde doelgroep en hoe kunnen we deze wellicht nóg interessanter maken, om zo een nog hogere opbrengst te realiseren? Samen kiezen we een prijsstrategie. Wij geloven juist deze vluchtige markt sterk in de ‘Kracht van Nieuw’: door direct op te vallen bij de beoogde geïnteresseerden, zorgen we samen dat binnen mum van tijd uw woning voor een prachtig bedrag wordt verkocht.
Presenteren
In de huidige digitale samenleving is de visuele beleving voor de potentiële koper van levensbelang. We leggen daarbij onze lat extreem hoog: uw woning moet eruit springen op beeld. Voor minder doen we het niet. Dat bereiken we samen door excellente professionele fotografie, 360 graden foto’s, video en desgewenst stylingadvies op maat. Zo zorgen we er voor dat uw woning optimaal en van haar mooiste kant wordt gepresenteerd.
Publiceren
Er wordt wel eens gezegd: timing is alles. We kunnen samen met u nog zo'n fonkelende woningpresentatie hebben gerealiseerd, als deze op het verkeerde moment wordt gelanceerd, dan riskeren we dat juist het momentum, ook wel ‘de Kracht van Nieuw’ genoemd, niet maximaal wordt benut. Met onze achtergrond in online marketing en kennis van de woningmarkt weten wij haast tot op de minuut het juiste moment te bepalen om uw woning direct te laten schitteren wanneer deze 'de markt opgaat'.
Promoten
Nu we de excellente woningpresentatie hebben afgerond en het moment van publicatie is gekozen, komen we bij de specialiteit van Voorbach Makelaardij: promotie. Nu willen we met uw woning niet alleen een grote doelgroep bereiken, maar bovenal de juiste doelgroep die we bij het positioneren hebben bepaald. We zetten daarbij een breed scala aan instrumenten en platformen in. Naast Funda en uw eigen .nl woningwebsite, laten we uw woning opvallen door uitgekiende advertentiecampagnes op social media. Het resultaat: met onze aanpak bereiken we gemiddeld 2 tot 3 keer zoveel écht geïnteresseerden dan andere traditionele makelaarskantoren. En hoe meer geïnteresseerden voor uw huis, des te hoger de verkoopopbrengst doorgaans uitvalt.
Een gouden deal
Zodra er vanuit onze marketingcampagne voldoende geïnteresseerden zijn gekomen, start het echte verkoopproces. Wij verzorgen de bezichtigingen, waarbij we op verzoek flexibelere tijden hanteren dan traditionele makelaarskantoren, en inventariseren de biedingen. Samen doen we de onderhandelingen om de maximale verkoopopbrengst te bereiken of het bod met de beste voorwaarden. De koop wordt gesloten en wij dragen er zorg voor dat het papierwerk in orde wordt gemaakt. In deze fase hebben we veelvuldig contact, waarbij korte lijnen en optimale bereikbaarheid voor ons vanzelfsprekend zijn.
In het huidige internettijdperk van scrollen en swipen is presentatie van cruciaal belang. Voorbach Makelaardij zet de nieuwste mogelijkheden in om jouw woning op de mooist mogelijke manier in de digitale etalage te zetten. Zo maken wij gebruik van professionele fotografie, beschikken we over 360-gradencamera’s en geven we stylingadvies.
Na het publiceren van een advertentie op onze website draait het om een uitgekiende marketingstrategie. Dankzij mijn specialistische kennis op het gebied van online marketing weet ik hoe ik jouw woning op de best mogelijke manier kan tonen op internet. Zo weet ik precies op welke dagen we de meeste kijkers trekken voor jouw advertentie. Daardoor genereert Voorbach Makelaardij gemiddeld twee tot drie keer zoveel personen dan normaal het geval is.
Voorbach Makelaardij hanteert de meest innovatieve methodes op internet om het bereik te vergroten. En des te groter het bereik, des te groter de kans dat we zo snel mogelijk een koper vinden voor jouw huis.
De klant is koning is het adagium bij bedrijven en daar vormt Voorbach Makelaardij natuurlijk geen uitzondering op. Ik verkoop maximaal 25 woningen tegelijkertijd om iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen. En om tot het beste resultaat te komen, ben ik altijd bereikbaar, toon ik interesse en bedien ik je van specialistisch advies.
Ik zou deze makelaar aanbevelen. Top makelaar. Altijd te bereiken zelfs in de avond en in het weekend. Een marketingplan dat klonk als een klok. Dit is de makelaar die je moet hebben.
Wilt u ook uw huis tot 3 keer sneller en met een gemiddeld 1,3 % hogere opbrengst verkopen bij misschien wel de modernste en meest servicegerichte makelaar van ons land? Of wilt u meer weten over DuoKoop of de mogelijkheden om uw woning aan ons te verkopen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek!